מתנה להתחלה חדשה – רעיונות והמלצות

מתנה מקורית להתחלה חדשה היא דרך נפלאה להביע איחולי הצלחה לאדם שמתחיל פרק חדש בחייו, בין אם מדובר בעבודה חדשה, מעבר דירה, לימודים או כל דבר אחר. המתנה יכולה להיות קטנה וסימלית או גדולה ומרשימה, העיקר שהיא תביע את התמיכה וההערכה הכנה שלכם.

בעת בחירת מתנה לדרך חדשה, חשוב לבחור שתתאים לאדם ולפרק החדש בחייו. לדוגמה:

  • לאדם שמתחיל עבודה חדשה, יש מגוון רעיונות למתנה שיסייעו לו להשתלב במקום העבודה בהצלחה, כמו: עט יוקרתי, מחברת מעוצבת או תיק עבודה איכותי.
  • לאדם שעובר דירה אפשר לתת מתנה שתקל עליו את ההסתגלות בביתו החדש, כמו: כלי בית חדשים, צמח בית או תמונה לקיר.
  • לאדם שמתחיל ללמוד אפשר לתת מתנה שתסייע לו בלימודים, כמו: ספרים, כלי כתיבה או תיק גב איכותי.

כמו כן, אפשר להעניק מתנה שתתן השראה ותגרום לאדם המקבל אותה להרגיש אופטימי לגבי עתידו. לכל מתנה ניתן להוסיף מסר אישי ומחזק, גם בעיתות משבר וגם כך סתם. החשוב ביותר הוא שהמתנה תיבחר בקפידה ותביע את הכנות והאכפתיות שלכם. במאמר זה, נציע רעיונות למתנות מקוריות שישאירו רושם בלתי נשכח.

 

מתנות קטנות אך מרגשות ושימושיות

לעתים, מתנה קטנה להתחלה חדשה יכולה להיות יותר מרגשת ממתנה גדולה ומרשימה, בדיוק זו שתגרום לכם לחייך. לפניכם מספר דוגמאות:

  1. תיק או ארנק מהודר לשימוש יומיומי – תיק גב איכותי, תיק מסמכים או ארנק עור מהודר יכולים להתאים לאדם אשר זקוק לאביזרים שימושיים ומרשימים לקראת הפרק החדש שעומד בפניו.
  2. מטען נייד איכותי לטעינת מכשירים אלקטרוניים – מטען נייד קומפקטי ועוצמתי יכול להיות שימושי עבור כל אחד ולהציל את היום כאשר הסוללה של הטלפון או המחשב הנייד נגמרת.
  3. כרית נוחה ואורגונומית לנסיעות או למשרד – המתנה האידיאלית לאדם אשר מבלה שעות רבות בישיבה או בנסיעות.

 

טיפים לבחירת המתנה המושלמת

כדי לבחור את המתנה המושלמת, חשוב להתחשב במספר גורמים:

1. התחשבות בטעם האישי ובתחומי העניין של מקבל המתנה – הקשיבו לאדם ולצרכים שלו, חשבו על התחביבים, ההעדפות והסגנון האישי של מקבל המתנה כדי לבחור מתנה שתתאים לו. ככל שתדעו יותר על האדם, כך תוכלו לבחור מתנה שתתאים לו בצורה מושלמת.

2. התאמת המתנה לאירוע ולמשמעות ההתחלה החדשה – כאמור, יש לוודא שהמתנה רלוונטית ומשקפת את חשיבות האירוע וההתחלה החדשה. חשבו על משמעות ההתחלה החדשה עבור האדם. האם הוא מרגיש נרגש, חרד או אולי שילוב של שניהם? לכן מומלץ לבחור מתנה שתתאים למצב הרגשי שלו ותעזור לו להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות שצפויים לו.

3. הקפדה על האיכות ועל הפרטים הקטנים – איכות המתנה ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולים להפוך את המתנה ליותר מיוחדת ובלתי נשכחת.

4. הוספת מסר אישי ומרגש – הוספת כרטיס ברכה אישי בו אתם כותבים לאדם כמה אתם מעריכים אותו ומאחלים לו הצלחה, תגרום למתנה להיות מיוחדת ומרגשת עוד יותר.

5. התייחסו לתקציב שלכם- מתנות להתחלה חדשה יכולות לנוע בטווח רחב של מחירים, לכן יש לבחור מתנה שתתאים לתקציב שלכם, אך בו זמנית תעניק תחושה של מחשבה והשקעה.

 

חשיבות העטיפה ומסירת המתנה

חשוב לזכור כי האופן בו אתם מגישים את המתנה למקבל המתנה הוא לא פחות חשוב מהמתנה עצמה. השקיעו בעטיפת מתנה יפה ומרשימה שתגרום למקבל המתנה להתרגש עוד לפני שהוא פותח אותה. כמו כן, ניתן לחשוב על דרכים יצירתיות לארוז את המתנה כדי להפוך את חווית הפתיחה למיוחדת.

בנוסף, הרגע בו אתם מוסרים את המתנה הוא לא פחות חשוב, בחרו את הרגע המתאים למסור את המתנה כדי למקסם את ההשפעה והמשמעות שלה.

לוניטק היא מהמובילות בתחום המתנות והמיתוג לעסקים, כאשר המטרה היא לספק פתרונות מקוריים ואישיים למתנות. לוניטק מעניקה את שירותיה לאלפי בתי עסק בישראל, החל באספקה שוטפת של מוצרי קד"מ ממותגים ועד אירועי חברה, ימי כיף, מתנות לחגים, ערכות לעובדים חדשים, מיתוג לכנסים ועוד.

מוזמנים לבחור מתנה יחד, צרו קשר במספר 073-7411229.

מתנות למנהלים בכירים – איך לבחור את המתנה המושלמת
מתנה לתחילת עבודה חדשה – המדריך המלא 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות