מוצרים ממותגים אונליין

 

עוד דרך מצוינת להוסיף אישיות לחלל המשרד שלך- ע"י מוצרים ממותגים!

ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרים ממותגים שחברות יכולות לבחור מהם. כמה דוגמאות הן עטים, מחברות, פנקסים ולוחות שנה. פריטים אלו ניתנים לרוב ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים כדרך פרסום עבור החברה. עם זאת, הם יכולים לשמש גם כמתנות לעובדים או פרסים בתחרויות בין מחלקות בתוך ארגון.

בלוניטק ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים ממותגים אונליין להזמנה מיידית בקלות ובנוחות, בדיוק מה שאתה צריך, בתקציב שלך, בקצב שלך ועם המומחיות שלנו להוציא את המוצר הנכון באיכות מעולה.


לוניטק מוצרי פרסום ומיתוג הינה חברה שבונה יחד אתכם את החיוך הבא,

לקוחות מחייכים זו האהבה שלנו!

אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.
אנו נענה לכם בהקדם האפשרי.

פייסבוק

אינסטגרם


לצפייה בקטלוג מוצרי פרסום וקידום מכירות לחצו כאן

מוצרי פרסום מזמינים רק אצל לוניטק מוצרי פרסום

חברת לוניטק מתמחה בייצור ושיווק של מוצרים איכותיים ומקוריים לפרסום מכל הסוגים, משלב הרעיון דרך יצירת המוצר ועד לקבלת המוצר הסופי והממותג. החברה הינה חדשה אך עם ניסיון של מעל 9 שנים בתחום וניסיון רב בתחום המוצרים הממותגים ומציעה לכם מבחר רחב של מוצרי טקסטיל, דפוס, גאדג'טים, מכשירי כתיבה, מוצרי מתכת, עץ, פלסטיק ועוד המון מוצרים ייחודים ואיכותיים, עם מיתוג אישי ודפוס מקצועי ונכון אשר מאפשר לכם ליהנות ממוצרים המותאמים לכם באופן אישי. חברת לוניטק מבצעת את כל שלבי הייצור בעצמה, כך שאין צורך להעביר את המוצרים מחברה לחברה ולחשוף את המיתוג העסקי לפני הזמן – כמו כן החברה שומרת על דיסקרטיות מלאה, על מנת שתוכלו להפיק ממוצרי הפרסום שלכם את המיטב ולייצר את הבאזז לו ייחלתם.

רוצים ליהנות ממגוון מוצרים מיוחדים לפרסום לעסק שלכם? בואו ליהנות ממבחר מוצרים איכותיים עם מיתוג !!מקצועי, רק בחברת לוניטק מוצרי פרסום

מוצר עסקי ממותג
חולצות ממותגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות