עטים ממותגים – לכתוב את ההצלחה שלך

ציוד לבית ולמשרד הוא דרך מצוינת למיתוג העסק על ידי מוצרי פרסום. אחד המוצרים הנפוצים ביותר הם עטים ממותגים . באילו סוגי עטים נשתמש, לאיזה צרכים וכמה עולה התענוג? כל זאת במאמר הבא.

עטים ממותגים – שימושים רבים ומגוונים

כולם צריכים עטים . גם בעידן בוא הכל אפשרי דרך הסמארטפון כולנו צריכים עטים למטלות כלשהן . ניתן להשתמש בעטים עם מיתוג כמתנות למשרד, מתנה ללקוחות, חלוקה בכנסים ואירועים, כמוצרי קד"מ וכו.

כאשר לדוגמא אתם נותנים ללקוח מארז עטים איכותי עם לוגו העסק שלכם במתנה אתם יוצרים פה אפקט כפול. הראשון הוא מחווה יפה ללקוח אשר מעלה את ערככם אצלו ובאותה נשימה אף משתמשים בו כ"פרסומת מהלכת" שכן העטים הלללו הולכים להיות מפוזרים במקומות שונים ואתם מקבלים פה חשיפה ומיתוג ללא התנגדויות וללא מחסומים.

סוגי עטים למיתוג העסק

ישנם סוגים שונים של עטים להדספה או חריטה. עטי פלסטיק מתאימים לעסקים שרוצים להזמין בכמויות גדולות למשל. עטי מתכת נחשבים לאיכותיים יותר ומשדרים יותר קלאס. ישנם גם עטים עם פן טכנולוגי יותר כמו עט תאורת לד, או עט טאבלט .

כמה זה עולה

ישנם מחירים שונים לעטים ממותגים. ישנם עטים עם לוגו כגון עט ג'ל קלאסי במחירים  של 1.5- 2 ש"ח ליחידה , עטי מתכת עם הדפסה ב3-4 שקלים ליחידה. וישנם עטים טכנולוגיים כמו עט דיסק או קי כשעולים בין 40-50 שקלים ליחידה.

מחירון עטים ממותגים

סיכום

מוצרי פרסום ככלל ועטים ממותגים בפרט הם דרך מצוינת להגיע לקהל יעד רחב של לקוחות ולמתג את העסק בצורה טבעית ואורגנית. אנו בלוניטק נשמח לייעץ לכם ולעמוד לרשותכם לכל שאלה/מענה/בקשה בכיף ומכל הלב.

מוצרי פרסום ממותגים – מיתוג שמביא הצלחה
מזכרות לאירועים – רעיונות מדליקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות