310ca3_77c20783bb9748bcb0cbac087733695f~mv2.jpg

דיסק און קי ממותג לחברות היי טק

 דיסק און קי ממותג

כל אחד מכיר את הדיסק און קי – אותו מוצר קטן אשר מהווה כרטיס זיכרון שאותו ניתן להכניס לכל מחשב ולכל מכשיר דיגיטלי – טלפונים ניידים, טאבלטים וכן הלאה. דיסק און קי מהווה כיום מוצר בסיס לשמירת מידע, וכמעט כל אדם נושא עליו בכל זמן נתון לפחות דיסק און קי אחד. מציאות זו הופכת את הדיסק און קי למוצר יעיל לשיווק, למיתוג וגם למתנות. חברת לוניטק מציעה לכם דיסק און קי ממותג, אשר ישמש כמוצר לקידום מכירות, כמזכרת מאירועים או סתם כך כמתנה ייחודית.

לצפייה בדוגמא לדיסק און קי ממותג לחצו כאן

דיסק און קי לקידום והפצה של המותג

 הרעיון של דיסק און קי ממותג אינו חדש. בכל חנות מזכרות ומתנות ניתן למצוא כיום דיסק און קי במגוון עצום של צורות, צבעים וסגנונות, עם התוספת של ראש USB אשר מבהירה כי אכן מדובר בדיסק און קי ולא בצעצוע. דיסק און קי הוא שכלול של הרעיון היצירתי הזה, רעיון אשר הופך את הדיסק און קי לדרך נפלאה לקידום מכירות ולהפצה של המותג בקרב קהל לקוחות נרחב.

דיסק און קי ממותג זה רק לוניטק מוצרי פרסום

דיסק און קי הוא רק אחד ממגוון מוצרי הפרסום הרחב שמציעה לכם חברת לוניטק מוצרי פרסום, בכל כמות ולכל מטרה. חברת לוניטק מוצרי פרסום היא בעלת ניסיון רב, אך גם חושבת בראש צעיר, וכך מביאה אליכם מגוון מוצרים ממותגים, מוצרי קד"מ, מזכרות, מתנות וכל מוצר אחר מסוג זה שאתם מחפשים, לשימוש פרטי או עסקי. חברת לוניטק מחזיקה ברשותה את כל המכשור שהיא זקוקה לו על מנת לייצר עבורכם מוצרים ממותגים כמו דיסק און קי, למשל, וכך מאפשרת לכם להשאיר את כל המידע העסקי, העיצובי והמיתוגי שלכם בידי לוניטק מוצרי פרסום בלבד, מבלי לערב חברות נוספות ולהסתכן בדליפה של המידע. לוניטק מעניקה לכם מגוון שירותים מתקדמים, מגרפיקה בסיסית ועד הטבעות מורכבות, ומאפשרת לכם להפוך את העסק שלכם לפשוט טוב יותר.
רוצים לקנות דיסק און קי ממותג? בואו ליהנות ממגוון אפשרויות מיתוג על דיסק און קי, רק בסמל בלייזר.

מוצרי פרסום זה לוניטק
הצעד הנכון לרכישת מוצרי קד"מ מצליחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close הסל שלי
Close אהבתי
Close Recently Viewed
Close
קטגוריות