המדריך הרשמי לקניית מתנות לעובדים

טיפ טיפה טיפים לקניית מתנות מתאימות לעובדים
קניית מתנות לעובדים צריכה להיות קנייה חכמה, ערכית, מחושבת וכזו שתביא את התוצאה של עובדים פטריוטים שאוהבים את העיסוק ואת המעסיק.

לצפייה בקטלוג מתנות לעובדים לחצו כאן

להצליח להיכנס ללב של העובדים שלך
אם אתה מעסיק מוצלח שרוצה כמובן גם להמשיך להצליח תמיד, תלמד את הכללים, נתינת מתנות לעובדים זו אחת הדרכים להפוך את העובדים לפרודוקטיביים, זו אחת הדרכים לגרום לעובדים לאהוב אותך ולהיות נאמנים לך ולעסק שלך, איך עושים את זה נכון. קניית מתנה במספר שלבים היא זו שתביא אותך ואת העובדים שלך למקום אליו רצית להביא אותם.

מדריך לקניית מתנות לעובדים
בדרך כלל מתנות לעובדים ניתנות במרוכז לרגל חג או אירוע לאומי, לכל מתנה יש אופי משלה ולכל צוות יש את הדינמיקה האופיינית לו, לכן כאשר מתכננים מתנות לעובדים צריך להיצמד לכללים בסיסיים שיעזרו לך לתת את המתנות המתאימות ביותר לעובדים שלך מהבוס שלהם.

ניתן לסכם זאת כך:
• מה הוא רוצה – כמו תמיד כאשר קונים מתנה צריך לחשוב על מי שעומד מולכם, להיכנס לליבו, להבין מה מדבר אליו, מה ירגש אותו, מה יגרום לו לזכור שזכרתם אותו, זו הדרך האמיתית להתחבר למתנה המתאימה ביותר לעובדים שלכם. למשל אם העובדים שלכם הינם אנשי מחשבים דיסק און קי ממותג יכול להיות מתנה אידאלית. לעיתים מדובר במתנות שלא צריכות לשאת פן פרקטי אלא מתנה עם הוקרה והערכה משהו לשים על השידה בחדר העבודה ולזכור תמיד שחשבתם עליהם.
• מה מתאים לך – כן, אתה בעל העסק ויש לך אופי אתה רוצה שמשהו במתנה יזכיר את האופי שלך, את הייחודיות שלך את המילה שאתה רוצה לומר, מתנה עם אופי תיתן לעובד שלך את ההרגשה שאתה חשבת עליו באופן אישי.
• מה מזכיר את העסק – כדאי לקנות מתנה שתזכיר את העסק או מתנה עם חריטה בלייזר עם שם העסק, כך שתמיד בשימוש עם המתנה, החפץ או הקישוט שם החברה שלך יתנוסס ויגיד את אמירתו, מתנה הקשורה לבית העסק שלך תהיה מתנה שתיצרב עמוק בתודעה של העובד גם ימים רבים אחרי.

להשקיע נכון
מתנות לעובדים הינה השקעה המניבה פירות, מנהל מוצלח זוכר לתת טעימות מעת לעת לעובדים שירגישו שמערכים אותם, שרואים את השקעתם ורוצים לתת להם מעבר למה שחייבים, על מנת שהם ייתנו כל מה שהם יכולים לטובת העסק שלכם. זו הדרך היחידה לעשות להם טוב ולעשות לעסק שלכם הרבה מאוד טוב.

הצעד הנכון לרכישת מוצרי קד"מ מצליחים
לחיות את הלקוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות