מוצרי פרסום זה לוניטק

מוצרי פרסום זה לוניטק

 כל עסק, בין אם הוא חדש או ישן, קטן או גדול, זקוק לפרסום. הפרסום הוא המנוע השיווקי של העסק אשר מביא את הלקוחות, גורם ליותר אנשים להכיר את העסק וכמובן שבהמשך הוא יוביל ליצירת רווחים מן העסק. פרסום העסק יכול להיעשות בכמה שיטות קלאסיות, כמו פרסום בעיתונים או במדיות אחרות יעילות. הפרסום יכול גם להתמקד בשיטות לא קלאסיות, כמו מוצרי פרסום וקידום מכירות. חברת לוניטק מוצרי פרסום מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים ייחודיים ואיכותיים, עם הטבעות איכותיות או הדפסות דיגיטליות למיתוג מלא ואיכותי של כל המוצרים מכל הסוגים. איתנו יכירו אתכם בכל מקום. באמצעות שיווק נכון ובעזרת מוצרי קד"מ תוכלו לייצר בידול אל מול מתחרים ולהתחרות על התודעה של הלקוחות שלכם בכל זמן ובכל מיני אמצעים שונים ומגוונים
מחקרים מלמדים ש 84% מאלו שקיבלו מוצר מאין זה זכרו את בעל בעל העסק לטווח ארוך, נתון נוסף מראה ש25% מהם יחזרו בהמשך להעמיק את הקנייה אצל אותו בעל עסק. מחקרים אלו מוכיחים את חשיבות העמקת הקשר עם הלקוח ויצירת מערכת יחסים נוספת והכל תוך מלחמה מתמדת על התודעה. מטרת השיווק בצורה הנ"ל הינה יצירת הכנסות נוספות בטווח הרחוק. 

לצפייה בקטלוג מוצרי פרסום וקידום מכירות לחצו כאן

מהם מוצרי פרסום ?

מוצרים של פרסום הינם אביזרים, בשלל צבעים וגדלים, קטנים או גדולים, אשר ממותגים במיתוג של העסק ממנו הם יוצאים ומייצרים באופן אוטמטי שייכות ישירה לבית העסק או הארגון. מוצר פרסום אינו שיטת פרסום מסורתית או רגילה כשלעצמם, אולם בזכות המיתוג שלהם, כל שימוש במוצרים הללו יוצר פרסום ומיתוג לעסק. מוצרי הפרסום יכולים להיות כל סוג למשל, עטים ממותגים בלוגו החברה או משפט מוביל שמייצג את ערכי החברה, אותם מחלקים לכל מי שנכנס אל בית העסק, או במקומות אחרים למשל ירידי תעסוקה, שיווק או כנסים אחרים ואפילו ניתן לחלקם אצל הלקוחות עצמם ובבתי העובדים. מוצרים כגון אילו יכולים להיות כל מוצר שרק ניתן לחשוב עליו, ממגבת ועד תיק דרך צלחת ועד מגנט ממש כל מוצר הוא אופציה – כאשר המטרה היא אחת והיא לפרסם ולשווק את העסק בצורה הטובה והיעילה ביותר, באמצעות מוצרים אלו שמגיעים לכל בית ולכל אדם. כיום ניתן לומר כי אין בנאדם או ארגון אשר לא מחזיק אצלו לפחות פריט אחד ממותג מלקוחותיו או משיתופי פעולה שהיו בעבר או בהווה.

התאמת המוצר ללקוחות

חשיבות יתרה הינה ביצירת קשר בין המוצרים לסוג העסק שתהיה שפה אחידה כלל נוסף בחירה של מוצרים אשר יכולים להיות שימושיים ללקוח כלל זה הינו קריטי היות וככל שהלקוח ישתמש במוצר כך תעמיק התודעה והוא יוכל להיות שגריר שלכם גם במקומות אחרים וכלל אחרון הינו איכות המוצר אותו אתם מספקים. המטרה שלא יהיה שימוש חד פעמי אלא שימוש חוזר.

מוצרי פרסום מזמינים רק אצל לוניטק מוצרי פרסום

חברת לוניטק מתמחה בייצור ושיווק של מוצרים איכותיים ומקוריים לפרסום מכל הסוגים, משלב הרעיון דרך יצירת המוצר ועד לקבלת המוצר הסופי והממותג. החברה הינה חדשה אך עם ניסיון של מעל 9 שנים בתחום וניסיון רב בתחום המוצרים הממותגים ומציעה לכם מבחר רחב של מוצרי טקסטיל, דפוס, גאדג'טים, מכשירי כתיבה, מוצרי מתכת, עץ, פלסטיק ועוד המון מוצרים ייחודים ואיכותיים, עם מיתוג אישי ודפוס מקצועי ונכון אשר מאפשר לכם ליהנות ממוצרים המותאמים לכם באופן אישי. חברת לוניטק מבצעת את כל שלבי הייצור בעצמה, כך שאין צורך להעביר את המוצרים מחברה לחברה ולחשוף את המיתוג העסקי לפני הזמן – כמו כן החברה שומרת על דיסקרטיות מלאה, על מנת שתוכלו להפיק ממוצרי הפרסום שלכם את המיטב ולייצר את הבאזז לו ייחלתם.

רוצים ליהנות ממגוון מוצרים מיוחדים לפרסום לעסק שלכם? בואו ליהנות ממבחר מוצרים איכותיים עם מיתוג !!מקצועי, רק בחברת לוניטק מוצרי פרסום

קטלוג מוצרי פרסום
דיסק און קי ממותג לחברות היי טק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות