310ca3_b5e6808fe28649819d1207a1f92c5999~mv2.jpg

מתנות לרכב חדש

מתנות לרכב חדש

החברה הטובה עברה טסט בהצלחה? יש לכם רכב חדש? קיבלתם רכב חברה? מזל טוב! רבים יודעים, שאין חוויה מספקת יותר מאשר ריחו של רכב חדש, מפנק, נקי, שיוציא אתכם לטיולים ולמרחבים חדשים.  מחפשים מתנות לרכב חדש? להלן כמה טיפים והמלצות, שיהפכו את הנסיעה לבטיחותית ומפנקת במיוחד.

לצפייה במתנה לדוגמא לרכב חדש לחצו כאן

מטען לרכב

בשנים האחרונות נראה כי כל מה שאדם צריך זה אוויר לנשימה, מים, רוכל ומטען לטלפון שלו. יש לכם רכב, הוסיפו לו מטען, שיתחבר אל המצית, ויבטיח, שהסוללה שלכם תישאר מלאה, בזמן שאתם מדברים, נוסעים, מנווטים ומקשיבים למוזיקה.

דיבורית אישית בלוטוס

כולנו רוצים לצאת ולהגיע בשלום ולכן דיבורית היא הכרח לשמור על הקשר עם העולם, לקדם עניינים בעסק ולשמור את 2 הידיים על ההגה. כל דיבורית מתחברת באמצעות תקשורת בלוטוס בטיחותית וללא קרינה.

בקבוק שומר קור

נסיעות ארוכות עלולות להיות מצמיאות במיוחד, פנקו את עצמכם והאנשים האהובים עליהם בבקבוק מים, ששומר על הטמפרטורה ואינו נשפך.

ספל טו גו

מפחדים לאחר, אבל לא מוכנים לוותר על המשקה החם בבוקר? ספל טו גו הוא המוצר בשבילכם. הוא מורכב מכוס מבודדת טרמית, בתוספת רצועה לבידוד כפול ומכסה למניעת שפיכה של נוזלים חמים, כך שגם הריפודים והבגדים שלכם ישמרו על מראה נקי ורענן.

משקפי שמש מתקפלים

בישראל חם, והשמש זורחת ברוב ימות השנה, גם בחורף נהגים רבים חווים סנוור, ולכן תמיד טוב להשאיר ברכב משקפיים מתקפלות, שגם יכנסו לכל פתח אחסון, וגם ישוו לכם מראה אופנתי ומעודכן.

קרם הגנה וג'ל במחזיק סיליקון

כולנו מכירים את זמן ההמתנה ברמזור, לפתע רובנו נשים לב, שהידיים שלנו יבשות. כולנו גם מכירים את התחושה הלא נעימה בידיים לאחר תדלוק הרכב. הצטיידו בקרם הגנה וג'ל במחזיק סיליקון, לתחושה רעננה ונקיה. להשלמת החוויה, תוכלו לצרף גם פצירה קומפקטית ושפתון למניעת יובש.

מצלמה

ולסיום, אוהבי הרכב ידועים בחיבתם גם לגדג'טים, תוכלו לשמח אותם עם מצלמה לרכב איכותית במיוחד, שתתעד את הפניה המרגשת ההיא באלקוש בירנית או מצפה רמון בירידה.

לוניטק מוצרי קידום ופרסום למוסדות, עסקים ולשוק מציעים מגוון של מתנות חדשניות ואיכותיות תוך הקפדה על גישה יצירתית וחייכנית, לפרטים נוספים, סיעור מוחות והזמנות,
חייגו אלינו או כתבו לנו: 073-7411229 / 052-300-40-70 / office@lunithech.tempurl.co.il

תיק למחשב נייד של חברת Swiss
קטלוג מוצרי פרסום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות