קטלוג מוצרי פרסום


מיתוג עסקי ומוצרי פרסום

בעל עסק? מעוניין לצ'פר את הלקוחות שלך? החגים מתקרבים, ואתם מחפשים מתנה יצירתית? מעוניינים לבצע קניה מרוכזת עם מיתוג אישי לאירוע? יש לכם תערוכה או השקה בקרוב, ואתם רוצים להשאיר את הרושם הנכון? אחת הדרכים היותר נעימות וזכירות לעשות זאת היא עם מגוון מוצרי פרסום, אשר יבדלו את העסק שלכם, יעניקו לכם יתרון תחרותי ויתרמו למיתוג שלו. איך מוצרי פרסום מקדמים את המכירות שלכם?

לצפייה בקטלוג מוצרי פרסום לחצו כאן

בידול עסקי

אחת הדרכים ליצור בידול לעסק שלכם הוא באמצעות שפה עיצובית, שתבוא לידי ביטוי בצבעים השולטים בלוגו ובסלוגן, בסוג הפונט הנבחר, וכמובן במוצרי פרסום, אשר מזוהים עם הערכים שלו. עסק, שמעוניין לבדל את עצמו בתחום החינוך יבחר בציוד משרדי ממותג בלוגו ובסלוגן שלו מתוך קטלוג מוצרי פרסום.

יתרון תחרותי

אחת המטרות המרכזיות של עסק היא, שיזכרו אותו, שיזהו אותו, שכאשר יצטרכו את השירות או את המוצר שלו, ידעו לאן לפנות. שימוש במוצרי פרסום כמו עטים, מזכרים, משחקים למנהלים, ציוד לספורט וטיולים, תיקים עם לוגו, מחזיק סיליקון לקרם הגנה או ג'ל, כריות נוי, תיקי אלבד, פנסים, מוצרים לבית, הנושאים את הלוגו, הצבעים, הסלוגן, שמהווים את סימני הזיהוי של העסק, יזכירו למקבל המתנה את קיומכם.

טיפ קטן להמרה גדולה 

ככל שהמוצרים יהיו איכותיים יותר, כך מקבל המתנה יבצע בהם שימוש רב יותר, ויחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים נוספים.

מיתוג עסקי 

רבות נאמר וסופר כבר על מיתוג עסקי, והתוצאות מדברות בעד עצמן. עסקים אשר מבצעים השקעה ראשונית במיתוג, תוך הקפדה על התאמה גרפית, בחירת מדיום החשיפה שלהם, ובחירת נוצרי הפרסום, שילוו את הרעיון העסקי שלהם, נתפסים כמקצועיים ואיכותיים יותר מעסקים, אשר אינם מקפידים לתת חשיבות לנרות ולשפה העיצובית. גייסו את מוצרי הפרסום לשורותיכם, והמשיכו להפיץ את המותג שלכם.

לוניטק, מוצרי פרסום ומיתוג, מציעה חבילות מיתוג יצירתיות, שעושות נעים בלב ובכיס, תוך הקפדה על שימוש במוצרים

ירוקים, שירות זמין ואכפתי, ויצירתיות אין סופית.

 לקבלת השראה בקרו אותנו באתר הבית, להזמנות, צלצלו אלינו, וביחד נבנה לכם את המיתוג הבא:

 073-7411229 / 052-300-40-70 / office@lunithech.tempurl.co.il

מתנות לרכב חדש
מוצרי פרסום זה לוניטק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close הסל שלי
Close אהבתי
Close Recently Viewed
Close
קטגוריות