product-5792-485-gallery.jpg

מוצרי פרסום בהתאמה לסוג העסק

כל בעל עסק צריך שיווק ומיתוג נכון. אחת הדרכים הנפוצות למתג את העסק היא ע"י מוצרים ממותגים אשר יבדילו אותכם משאר המתחרים וכמובן להיכנס לתודעה של אלפי לקוחות פוטנציאלים. הסוד לניצול עד תום של המוצרים הממותגים הוא התאמה לאופי העסק והלקוחות שלו. בואו נבין על מה אנחנוץ

מיתוג ושיווק במודל מעקף תודעה

כולנו מכירים את זה שמנסים לפרסם ולשווק לנו כל מיני שירותים ומוצרים דרך הטלויזיה והמדיות השונות. העניין הוא שבמוח האדם ישנו החלק המודע אשר בתוכו נמצא "החלק ההגיוני". אותו חלק מונע מאיתנו לפעמים לקבל מסרים ותכנים אשר אנו לא רוצים שייחדרו אלינו. זהו בעצם החלק שעומד על המשמר כמו "אמא פולנייה" ואומר לנו מה כדאי ומה אולי לא. במיתוג דרך מוצרי פרסום אנו בעצם לא עושים שום פעולה שמרמזת ללקוחות הפוטנציאלים שאנו רוצים שייקנו אצלנו ולכן אנו מצליחים לעקוף את החלק ה"מתנגד" במוח ובכך המסר נקלט בצורה מושלמת והמיתוג עובד מצוין.

החשיבות של בחירת מוצרים רלוונטיים

רבים מבעלי העסקים תוהים באילו מוצרים ממותגים הם הולכים להשתמש על מנת להטביע את לוגו העסק. האמת היא שלכל עסק יש הצרכים שלו ולכן יש להתייחס אל הבחירה בצורה אישית בואו נמחיש את זה, מוסך אשר ירצה לתת מחווה ללקוח שסיים טיפול רכב יכול להעניק מחזיק מפתחות מגניב עם לוגו העסק וטלפון, אך אותו מחזיק מפתחות מפלסטיק פחות יתאים לעסק של מוצרים אקולוגיים ירוקים ועסק שמתעסק בטכנולוגייה יעדיף גאדג'טים ממותגים קייטרינג שעושה הרבה אירועי חוץ יכול להזמין מוצרי טקסטיל ממותגים כמו חולצות וסינרים אך פחות יתאים לו ציוד משרדי ממותג.

לסיכום

מוצרי פרסום יכולים לעבוד מצויין ברגע שמשתמשים בהן בצורה נכונה ויעילה. אנו בלוניטק מוצרי פרסום נסמך לעזור לכם בהתאמת מוצרים עם לוגו העסק בעיצובים ייחודים ובהתאם לדרישותיכם.


הדפסה על חולצות – ללבוש הצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות