310ca3_edff84b223864a448b6fb9d9eb5fa032~mv2.jpg

מוצרי פרסום לרכב

איך לפנק לקוח עם מוצרי פרסום לרכב?

השיטה שמבוססת על "פינוק הלקוח עם מוצרי פרסום לרכב" היא שיטה שמוכרת כ- Win Win, כיוון שמצד אחד הלקוח מרוויח מוצר שימושי, ומצד שני אתם מרווחים פרסום שנע איתו לכל מקום, ועוד לא אמרנו מילה על כך שנוסעים נוספים נחשפים אליו.

חברות שמתמחות במיתוג לצורך פרסום מחזיקות קטלוג נרחב של מוצרים, שמחולק על פי נישות שונות, כמו: מוצרי פרסום לרכב, ציוד משרדי ממותג, בקבוקים וכוסות. כל אחד מהם יוכל להיות שלט הפרסום שלכם.

לצפייה בדוגמא למוצר פרסום לרכב לחצו כאן

מוצרי פרסום לרכב – להגיע ללב הלקוח

טווח המחירים למתנות שהם מוצרי פרסום לרכב נע בין עשרות שקלים ועד למאות. לכן חשוב מראש להגדיר האם יש לכם עניין להשקיע במספר לקוחות יוקרתיים ובמוצר יוקרתי, או אולי ליצור תבנית של מוצרים זולים יותר, שתוכלו לחלק למספר רב של לקוחות.

לקראת החג, לפני יום הולדת או אולי לאחר הסכם על שיתוף פעולה ביניכם ובין לקוח או קולגה מקצועית, יהיה זה הזמן הנכון לתת אחד מתוך מוצרי פרסום לרכב שתבחרו. לפעמים שוכחים מי נתן לנו מה, כאשר המיתוג של המוצרים הללו, יהיו תזכורת קבועה לכך שאתם אלה שדאגתם לו בעודו יושב ברכבו.

קטלוג של מוצרי פרסום לרכב

כמעט כל דבר אפשרי, וכמעט כל דבר ישמח את מקבל המתנה. יש לא מעט מוצרים, צריך רק להגדיר מראש תקציב, ולחשוב איזה מביניהם מדבר את השפה שלכם. למשל:

מטען נייד לרכב – שאפשר להוסיף לו כמובן לוגו של החברה, והוא הדבר הראשון שמתחברים אליו אחרי שנכנסים לרכב.

מטען לרכב ממותג עם אוזניית בלוטוס – שיהיה בגדר הצלה לנהג כשמכשיר הבלוטוס המובנה מקרטע, וזה תמיד מגיע למצב שכזה.

כלי רב שימושי לרכב שכולל פנס, סט מברגים קטן ואולר משונן. משהו שתמיד טוב שיש בהישג יד.

מארז לנייר טישו עם לוגו של בית העסק.

מצלמת פרו לרכב – מוצר פרסום לרכב, שיעשה את הרושם הנכון על הלקוח הנכון.

חושבים איך להגיע לליבו של הלקוח דרך מוצרי פרסום לרכב, אצלנו בלוניטק – מוצרי פרסום ומיתוג תוכלו לקבל רעיונות מקוריים למתנות שכל בעל עסק ישמח לקבל, ואתם מרווחים בינתיים פרסום: 073-7411229

מוצרים ממותגים
תיק גב למחשב נייד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות