מוצרי קידום מכירות – למה כל עסק חייב אותם?

כיום כל עסק חייב מוצרי קד"מ ופרסום. בעולם בו המיתוג והשיווק יכולים להכריע על גורלו של העסק גם אתם רוצים מוצרי קדם יעילים שיביאו אותכם למספר גדול של לקוחות פוטנציאלים. מדובר במוצרים ממותגים בלוגו העסק שיכולים להישאר לאורך זמן ולתת אפקט שיווקי לטווח הארוך.

איך מוצרי קד"מ מקדמים את המכירות של העסק 

בכל עסק שמשקיע באסטרגטיית שיווק, מוצרי קד"מ הם חלק חשוב במערך השיווק. מוצרי קד"מ בדרך כלל מכוונים אל לקוחות קיימים שלכם וגם לקוחות פוטנציאלים, למשל כאלה שניתן לחלק להם מוצרי קד"מ בכנסים ותערוכות. האפקט השיווקי בו הוא אפקט לטווח הארוך אבל יש לו השפעה חזקה על תת המודע של הלקוח הפוטנציאלי. מיתוג "עוקף התנגדויות" זהו המיתוג עם האפקט הטוב ביותר וההוכחה לכך היא חברות כמו קולה או פנטה שמשקיעות עשרות מליוני דולרים בפרסומות שהמסר שלהם הוא סמוי וחודר אל תת המודע ללא מטרה לקבל "אפקט מיידי".

סוגים שונים של  מוצרי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות יכולים להגיע בצורות וגדלים שונים. ישנם מוצרים סולידיים כגוון עטים ממותגים , כוסות תרמיות או אפילו מחזיקי מפתחות עם לוגו העסק .

ישנם מוצרי קד"מ לכנסים ואירועים כמו תיקי צד ממותגים , או תיקיות לכנסים שיכולים להתאים לאופי האירוע מוצרי קד"מ נפוצים לאוניברסיטאות ולבית ספר יכולים להיות יומנים ממותגים ומחברות ממותגות  בגדול כמעט כל מוצר פרסום יכול להיות גם מוצר קידום מכירות.

סיכום

מוצרי קידום מכירות הם אבן יסוד במיתוג העסק ברמה ארצית. הרבה עסקים לוקחים שיווק זה ברצינות ומתייעצים עם חברה המתמחה למוצרי פרסום וקד"מ על מנת לקבל ייעוץ לגבי אופי המוצרים אותם הם רוצים למתג ובהתאם למטרות העסק. חברתנו תשמח להעניק לכם ייעוץ בחינם לגבי הדפסה או חריטה על מוצרי פרסום.

מהם הלהיטים החמים במוצרי פרסום?
איך למתג ולשווק את העסק באמצעות מוצרי פרסום? הפרסום שכל עסק חייב להכיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות