אילו מוצרי פרסום להעניק ללקוחות העסק?

אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, אולי אפילו יותר מגיוס לקוחות חדשים הוא שמירה על הלקוחות הקיימים. לקוחות קיימים כבר מכירים אותכם ואת יתרונותיכם אך לפעמים כמו בכל זוגיות הקשר נשחק ומחפשים קצת ריגושים. אחת הדרכים הטובות ביותר לשימור הלקוחות שלכם היא להעניק להם מתנות ממותגות של העסק , גם פרסום ומיתוג וגם העלאת הערך שלכם אצל הלקוח, מישהו אמר שתי ציפורים במכה אחת.

  אילו מתנות ומוצרי קדם להעניק ללקוחות קיימים ועתידיים 

כשמדברים על מתנות ללקחות קיימים ,לדוגמא כאלה שרכשו מוצר באופן חד פעמי ואתם רוצים לרכוש את אמונם ולהגיע אל ליבם, מומלץ לבחור במתנה קטנה אך שימושית הקשורה באופיו של העסק. לדוגמא: עסק שמתעסק עם מחשבים והיי טק יכול להעניק פד ממותג לעכבר.

.  

בתערוכות ובכנסים, לדוגמא, ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב ולגייס לקוחות עתידיים בצורה מצוינת. העניין הוא שלא כולם יסגרו איתכם עסקה ויש גם מתחרים בתערוכות הללו והדרך לבלוט ולהתבלט מעל המתחרים היא באמצעות מתנות ומוצרי קדמ מיוחדים לכנסים ותערוכות.

כמה עולים מוצרי פרסום ללקוחות 

בגדול, ככל שתזמינו כמות גדולה יותר ככה המוצר יעלה לכם זול יותר. רוב החברות פונות לחברה המתמחה בשיווק וייצור מוצרי פרסום על מנת להבין מהו התקציב ובכך להתאים להם את המוצרים המתאימים להם ביותר . כמובן שחריטה על דיסק או קי או זיכרון נייד יקר יותר מהדפסה על תגי שם או יומנים.

לסיכום

החשיבות של שימור לקוחות קיימים ויצירת לקוחות חדשים יכולה להבטיח קיום העסק שלכם וזכות קיומו לטווח הארוך. האם לא תעשו את כל הפעולות כדי לעשות זאת ? זכרו, אנשים מונעים מרגש וגם הנחה, או מחיר זול לא ייתנו אפקט כמו מתנה מכל הלב.

טיפים לבחירת מתנות חג לעובדים
תיקי מטיילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות