טיפים לבחירת מתנות חג לעובדים

כל בעל עסק יודע שהיום אי אפשר לדלג על מתנות לעובדים בחגים. העובדים נוהגים להעביר חוויות עם חבריהם במקומות עבודה אחרים ולהשוות "את מי פינקו יותר בחג הזה" וכדי ליצור נאמנות ולהעלות את ערככם בקרב העובדים חשוב לדעת איך לבחור מתנות לעובדים. קיבצנו לנוחיותכם מספר טיפים אפקטיביים.

טיפים מנצחים לפני שמזמינים מתנות חג לעובדים 

השקעה –

כדי שהעובד יעריך את המתנה שלכם, הוא צריך להרגיש שהשקעתם בו. לא מדובר בהכרח בסכום המתנה אלא בדברים הנלווים , בפרטים הקטנים. אנשים פועלים מרגש ולכן הם יודעים להרגיש אם השקעתם בהם או שהבאתם להם מתנה כי אתם חייבים. ניתן לתת הרגשת השקעה באמצעות הקדשה אישית, אריזה יפה, הכללה של בן/בת זוג או משפחה ומורכבת.

אפשרות הבחירה –

המוח האנושי אוהב שנותנים לו אפשרויות בחירה, ורצוי כמה שיותר, גם אני זוכר כשעבדתי כשכיר, שנתנו לי לבחור בין תלושים בעמינח סנטר לדוגמא, או ספא מפנק, ביגוד או תווי קניות בסופר הרגשתי מרוגש ושמח מהיכולת לבחור בין כמה מתנות בעלות אפקט שונה וחוויות שונות.

שכפול הצלחה –

כמו כל דבר בחיים, אין יותר טוב מלדגום משהו שכבר הצליח בעבר, משהו שכבר קצר פירות, ורצוי גם מתוקים.

תוכלו להתייעץ עם עובד שאתם סומכים עליו, להתייעץ עם קולגות במשרדים אחרים, וכן חברות המתמחות במתנות לעובדים ונסו להבין מה הכי מתאים לזמן הנוכחי, לאופי העובדים שלכם ולתקציב כמובן.

רגע יש עוד..

 אל תתקמצנו –

סליחה שאני קצת גס, אבל בחיאת אל תתקמצנו ממש על העובדים שלכם . אנשים מדברים ביניהם ויודעים מה מקבלים בחברות אחרות. נכון שאתם לא צריכים להתייישר לפי הנורמה בכל מצב אבל יש גם מינימום השקעה שצריכה להינתן.

אל תשכחו שככל שהעובד ירגיש מוערך יותר הוא אוטומטית ירגיש הרבה יותר מחויב ומסור לעבודה . מחקרים מראים שעובד שמעלים לו את המשכורת למשל, מרגיש אוטומטית שהוא חייב לתת יותר תפוקה בשביל להצדיק את זה.

חלקו את השי באופן שווה 

בני אדם אוהבים תמיד להשוות את עצמם בהשוואה למישהו אחר. עצם חלוקת מתנה שוויונית ללא הבדל משרד, תפקיד, תלוש תיצור תחושה של שוויוניות והרמוניה. עובד בכיר יותר גם ככה מתוגמל יותר בכל ימות השנה, לא יקרה כלום אם בחג כולם ירגישו שווים.

מזכרות לאירועים – רעיונות מדליקים
אילו מוצרי פרסום להעניק ללקוחות העסק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות