בקבוקים ממותגים – עלויות קטנות אפקט גדול

שמירה על לקוחות קיימים ושימור עובדים הוא עבודה לא פשוטה עבור בעלי עסקים. אחד הפתרונות היצירתיים לחיזוק הקשרים עם עובדים ולקוחות הם מתנות ממותגות בכנסים או מתנות לעובדים.

הדפסה על בקבוקים – שימושים רבים

ישנם סוגים רבים של בקבוקים הניתנים למיתוג. בקבוק טרמי ממותג עם שילוב רמקול יכול לשמש כמתנה מצוינת לעובד. הזדמנות נוספת לעלות את העסק לתודעה של העובדים היא לדוגמא בימי גיבוש ספורטייבים אשר תוכלו לחלק בקבוקים עם לוגו העסק. עוד הזמדנות למקסם את המיתוג באמצעות בקבוקים וכוסות ממותגות הוא בכנסים ואירועים בהם אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים.

בקבוקי נירוסטה ממותגים

כשאתם שומעים את המילה בקבוקים ישר עולה תמונה של בקבוק מים משעמם ובנאלי אך האומנם? אנו מבצעים הדפסות על בקבוקים יפהפיים מנירוסטה ובכך גם שומרים על איכות הסביבה וגם על סטייל ועיצובים ייחודיים.

היום ישנם גם בקבוקים בשילוב גאדג'טים עם תוספת של רמקול בלוטוס או בקבוקים טרמיים לשמירה על החום.

בקבוקי ספורט -לוניטק מוצרי פרסום

אנו מתמחים בהדפסה על בקבוקי טרמוס, נירוסטה, בקבוקי ספורט ועוד מגוון רחב של בקבבוקים וכוסות ובמחירים מצויניים לכל כיס. אנו מביאים למיתוג את השיעון והטירוף העיצובי שלנו ובטוחים שתצאו מרוצים.

בנוסף באמתחנו מגוון של רחב של מתנות נוספות לעובדים בחגים וימי הולדת, מתנות ללקוחות, מוצרי קידום לכנסים ואירועים ועוד מגוון רחב של מוצרי קד"מ ופרסום.

מוצרים אקולוגיים ממותגים – שומרים על איכות הסביבה
צידניות ממותגות כמתנה מקורית לעובדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות