מוצרים אקולוגים

מוצרים אקולוגיים ממותגים – שומרים על איכות הסביבה

תחשבו על זה, אם כל אחד היה עושה את המקסימום באזור תחומו ואחריותו, הסביבה שלנו הייתה נראית הרבה יותר טוב .  תפעול של עסק דורש התעסקות עם מגוון מוצרים למשרד ומחוצה לו ובכך מתחילה אחריותנו כבעלי עסקים.

מה זה מוצר ירוק/אקולוגי

מוצר ירוק הוא כל מוצר המיוצר מחומרים אשר יש לנו שפע גדול מהם. החומרים מהם מיוצרים מוצרי הפרסום הירוקים שלנו לא מזיקים לסביבה הן בעת השימוש ולא גם אחריו.

למה לבחור מוצרים אקולוגיים לעסק

בבחירת מוצרים ידידותיים לסביבה אנו מראים על אכפתיות, על חשיבה רחבה וקולקטיבית וכן על ההשקעה שלנו. ישנם אנשים רבים אשר חשובה להם איכות הסביבה והם יכולים לראות בפעולות אלו סיבות טובות לשיתופי פעולה עם עסקים שאף הם חושבים על איכות הסביבה.

אילו מוצרים ממוחזרים מתאימים לשיווק 

כיום כמעט לכל מוצר יש תחליף אקולוגי. מוצרים רבים לבית ולמשרד כמו מכתביות פנקסים , מחברות ומעמדים שונים וכן תיקי האלבד העשויים מבד לא ארוג והיום משמשים גם בהרבה סופרים במקומות שקיות הניילון מזהמות. כיום גם ספלים וכוסות עשויים מחומרים מתמחזרים.

מוצרים ממוחזרים זה רק לוניטק 

חברתנו מתמחה בהדפסה ומיתוג על מוצרים ידידותיים לסביבה תוך שילוב בעיצובים והמיתוגים הייחודים שלנו . אנו משתמשים באפשרויות חריטה , הדפסה והטמעה באיכות הגבוהה ביותר אשר משתלבים מצוין על המוצרים האקולוגיים.

אנו מלווים את הלקוח משלב הרעיון ועד המוצר המוגמר ובעלי משאבים גדולים בשוק מוצרי הפרסום. אנו מתחברים לאיכות הסביבה וביכולתנו להבטיח לך מחירים אטרקטיביים במידה ותבחר בשימוש במוצרים אקולוגים ממותגים דרכינו.

למה כל כך חשוב לתת מתנות לעובדים?
בקבוקים ממותגים – עלויות קטנות אפקט גדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות