למה כל כך חשוב לתת מתנות לעובדים?

אחד מהדברים הכי קשים לבעלי עסקים הוא למצוא עובדים נאמנים ומסורים כלפי העסק. כולנו כבעלי עסקים מייחלים לעובדים שלא מחפשים "לשרוף את הזמן" אלא אנשים שיפעלו ממש כאילו העסק שלהם? איך האמון של העובדים  קשור במתנות? איך זה רוכש את הערכתם ברמה הפסיכולוגית? מיד נבין.

טיפוח מערכת היחסים עם עובד

כולנו שמים לב שבמקום עבודה יש הרבה אמוציות והרבה מתחים בין מנהלים ועובדים . שאנו כבעלי עסקים מעניקים מתנה לעובד ביום הולדת או בחג, אנו בעצם מראים לו את הערכתנו כלפיו בצורה הטובה ביותר. בימים רגילים של לחץ ומיקוד במטרות העסק, העובד לרוב לא ירגיש שמעריכים את השתדלותו ומאמציו ולכן למתנה עם הקדשה אישית אין תחליף ויש לה חשיבות עצומה בטיפוח היחסים לטווח הארוך.

רושם טוב על עובדים חדשים

שמגיעים למשרד עובדים חדשים הם בוחנים כל דבר בעסק . הם רואים את הוייבים של העובדים האחרים , את האנרגיות שלהם ורבים אף שואלים את העובדים ותיקים האם כדאי לעבוד אצלכם? כשיש לכם עובדים מרוצים הם גם ישווקו אותכם בצורה מעולה. השקעה לא גדולה של מתנות לעובדים תהפכו אותם למשווקים הכי טובים שלכם ואף הם ירגישו מחויבות כלפי שמירת השם הטוב שלכם ושל פועלכם

מתנות לעובדים להגדלת המכירות של העסק

לא , אני ממש לא מגזים ! ואני אראה לכם בדיוק איך זה עובד.

נניח שיש לכם מחלקת מכירות שבה תלויה רוב ההכנסה של העסק . כאשר "איש המכירות" יקבל לדוגמא מתנת חג מושקעת ואיכותית, הוא בראש שלו אוטומטית ירצה להצדיק את האמון והערכה שניתנה בו על ידכם. הוא יתחיל לשכנע את עצמו שהוא חייב להצדיק את ההשקעה שנותנים בו ובכך גם יתאמץ על מנת לשפר את ביצועיו.

למה חשוב להעניק מתנות ללקוחות שלנו?
מוצרים אקולוגיים ממותגים – שומרים על איכות הסביבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות