12-11-18-2306.jpg

למה חשוב להעניק מתנות ללקוחות שלנו?

הרבה עסקים משקיעים תקציבי פרסום גבוהים בגיוס לקוחות חדשים. אך מה אנו עושים כדי לשמר את הלקוחות הקיימים? באמצעות מתנות סמליות אנו נוכל לחזק את הקשר הרגשי עם הלקוח ולגרום לו להאמין בנו. תיזכרו ברגע שהייתם במסעדה ועד שחיכיתם לאוכל פינקו אותכם בכמה מטעמים על חשבון הבית. איזו הרגשה צפה אצלכם? בטוח שהבעתם הערכה ואמפטיה כלפי אותה המסעדה ובכך הקשר הבינאישי התחזק גם באופן לא מודע.

מתנה ללקוחות – דימוי טוב לעסק

כולנו מכירים את המשפט "תעשה טוב תקבל טוב". שאתם שולחים ללקוחות עסקיים שלכם לדוגמא מארזי שי יפים לחג אתם מראים שיש בכם משהו מעבר. אוטומטית הדימוי של העסק נהפך ליותר ערכי ואנושי מאשר עוד עסק שמחפש את המספרים בסוף החודש.

אילו מתנות אפשר להעניק ללקוחות שלנו ?

ישנם אינספור מתנות, קטנות כגדולות שניתן להעניק ללקווחות שלנו. בחגים למשל, מעסיקים רבים יתאימו את המתנה לרוח החג הספציפי. בראש השנה לדוגמא, אם מדובר בלקוח קבוע שאנו כבר מכירים ברמה האישית ניתן לשלוח סלסלה מפנקת עם דבש , ריבות ופינוקים המתאימים לחג.

אם מדובר במתנה אשר ניתנת בכנסות ותערוכות אנו ניתן מוצר ממותג עם דגש בעיקר על הערך הפרסומי ללקוחות פוטנציאלים כמו מגבות עם הדפסה ,צידניות ממותגות או בקבוקים ממותגים.

מה עוד צריך לדעת ?

חשוב שנזכור, שהמטרה בסופו של דבר היא לתת הרגשה טובה וכן גם להרוויח קצת שיווק ומיתוג .הרבה עסקים נוטים להגזים עם טוב ולחרוג מהסכומים הנורמטיבים. מתנה סימבולית שתשמש את הלקוחות בשגרת היום ולא תעלה לנו בהוצאות גדולות.

מוצרים ממותגים למשרד – תמיד מול העיניים
למה כל כך חשוב לתת מתנות לעובדים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות