מוצרי פרסום זולים לתקציבים קטנים

אין ספק שאחד האתגרים של בעלי עסקים קטנים ובינונים הוא השקעה בשיווק ומיתוג העסק מבלי להשקיע תקציבים גדולים. בעניין של מוצרי פרסום ממותגים, ניתן למתג גם מוצרים זולים יחסים שיבדילו אותנו מהמתחרים וישמשו אותנו למטרות רבות וחשובות. 

מוצרי פרסום בזול לשימושים רבים 

המוצרים הללו יכולים לשמש אותנו למספר פעילויות שיווקיות והן מחוות לעובדים ולקוחות העסק. בכנסים ותערוכות למשל, ניתן לחלק מוצרי קד"מ סמליים ללקוחות פוטנציאלים. עוד שימוש נפוץ הוא במתנות ללקוחות העסק. כאשר אתם רוצים להעניק מחווה ללקוח שקנה או קיבל ממכם שירות לעתים אנו רוצים לרכוש את אמונו במחווה סמלית, אך לא להגזים בהוצאה וכאן יש נחיצות למוצרי הפרסום הזולים יותר.

אילו מוצרים ממותגים ניתן לרכוש בעלויות נמוכות

ישנם אינספור מוצרים ממותגים בעלויות לכל כיס . מוצרי פרסום בין 5-10 שקלים כגון עטי פלסטיק, מחזיקי מפתחות, מצתים, תגי עובד וכו. ישנם גם מוצרים אקולוגיים זולים כמו תיקי אלבד או פנקסים ממוחזרים למשרד. 
 היתרונות במוצרים הללו הם שלרוב הם נוחים לנשיאה, קטנים, ושימושיים מאוד. כמובן שעל כל המוצרים הללו ניתן להוסיף הדפס של לוגו העסק.

מוצרי קד"מ ומתנות בעלויות נמוכות בלוניטק! 

אנו בלוניטק נשמח לעזור לכם עם מגוון רחב  של רעיונות ופתרונות יצירתיים המתאימים לכל כיס וכל 
תקציב על מנת שתוכלו למתג את עצמכם ולהבדיל את עצמכם מן המתחרים . היתרון אצלנו הוא שאנו לא מקובעים ואנו "משוגעים" ברמה המיתוגית והשיווקית.

גאדג'טים ממותגים – הדור החדש של מוצרי הפרסום
מתנות לעובדים בראש השנה – תחל שנה וברכותיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות