13-8-18-1617.jpg

מתנות לעובדים בראש השנה – תחל שנה וברכותיה

אז ראש השנה קרב ובא, וזה אומר שאנו בפיתחה של עוד שנה של אתגרים עסקיים. אין ספק שראש השנה הוא חג שמזוהה עם מתנות למשפחה, לחברים וכמובן לעובדים בחברה. השאלה היא אילו מתנות מומלצות לראש השנה? ואיך גורמים לעובדים בחברה להתחיל את השנה החדשה עם חיוך.

מתנות לעובדים  – השקעה משתלמת

אחד הדברים שאנו צריכים לקחת בחשבון בבחירת מתנות לעובדים היא שאנו מפיקים בפעולה זו רווח עצום עבורנו. ראשית כל, חיזוק הקשרים הבין אישיים עם העובדים הינו גורם חשוב בהצלחת העסק ורתימת העובדים למטרות הנעלות שלנו . כמו כן מתנה איכותית לחג תיתן לעובד את התחושה שהוא ירצה להצדיק את ההשקעה והערכה שהוא חווה, ולכן ביצועיו יהיו טובים יותר.

אילו מתנות מומלצות לראש השנה

כמובן שישנם אפשרויות רבות. תוכלו לבחור במתנות של מארזים חגיגיים "ברוח החג (צנצנות דבש, בקבוק יין וכו) , גאדג'טים מדליקים למטבח, וכן תיקים אישיים, מוצרי טקסטיל  או גאדג'טים. את המתנות ניתן למתג עם לוגו החברה ובכך להגביר את הנוכחות גם בבתי המגורים. זגכרו! אין מקום מוגדר למיתוג, כמה שיותר הפצה יותר טוב.

 מתנות לעובדים ולקוחות – תדמיה טובה יותר לעסק 

זכרו, בסופו של דבר אנו עובדים עם אנשים ואנשים מונעים מרגש. המטרה שלנו בחגים היא לא רק לצאת "ידי חובה" ולתת מתנה כי נהוג  אלא להראות את ההערכה והאהבה האמיתית שלנו כלפי העובד, דבר שקצת נסתר בלחץ היום יומי של העבודה. בנוסף, מתנה סמלית ללקוחות הקבועים של העסק יכולה לחזק את הקשרים איתם ולשמר אותה לזמן ארוך טווח.

 מתנות לחגים בלוניטק מוצרי פרסום

אנו בלוניטק מתמחים במתנות ממותגות לעובדים תוך שמירה על איכות השירות ועיצובים ייחודים לנו. אנו עובדים עם חברות רבות להם סיפקנו מתנות בכל החגים ואלפי עובדים מרוצים אשר נהנו לקבל את המתנות המדליקות שלנו.

מוצרי פרסום זולים לתקציבים קטנים
מוצרים ממותגים למשרד – תמיד מול העיניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הסל שלי
אהבתי
Recently Viewed
קטגוריות